Helg, underbara helg!

Nuu är jag varken låg eller trött! ;) Tog mig en power nap på två timmar! ;) haha jaa så kan det gå en söndag som denna.
Ursäka att jag inte uppdaterat något under veckan, men jag har varit sjukt slut. Började ju mitt nya jobb i måndags på Tössebageriet. Så jag börjar kl 06.00 så jag måste lägga mig rikrigt tidigt för att kunna komma upp den tiden för att kunna bete mig som en människa. Men man slutar kl 14.30 iallafall vilket jag tycker är väldigt skönt! :)

I fredags träffade jag Märta, Helena och Laura planen var att gå till Restaurant Lux på Lilla Essingen och äta dessert. Men Eftersom att Helena jobbar som dessert konditor på Berns bestämde vi oss för att gå dit istället. Åh, jag har vart på Berns en gång tidigare och jag älskar det stället. Lokalerna är så otroligt vackra! Vi beställde in varsin drink, sen blev vi bjudna på sushi i väntan på desserterna. Jag gillar inte sushi, men jag smakade iallafall. ;) Fortfarande inte min grej. Desserterna var jätte goda och söta! Tyvärr har jag inga bilder ännu ( Märta och Laura skötte den biten ). Men det var lakrits glass, hallon sorbet, pytte små citron maräng bitar, ja jag vet inte vad allt heter men ja det var jätte fint och gott! :D Resten av kvällen var det party med massa goda drinkar!



                                                        Hittade inga bra bilder, men ni förstår kanske principen?


Igår, vaknade jag av att David ringde och frågade om jag ville följa med till Ikea och vem kan tacka nej till det? Fort upp och fixa sig. På ikea köpte jag ett nytt överkasst och en ny jätte mysig vit pläd!







Pläden kostade 239 kr och är alldeles gudomligt mjuk och len. Lagom stor och jätte mysig!

Håller förövrigt på att färga mitt hår och nu är det faktiskt dags för pärlemor toningen!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback