What a lovely day.



Åh, vilken underbar dag! Gick upp för en 40 minuter sen, solen skiner så man blir alldeles lycklig i kroppen! Idag kommer det hända en del saker. Klockan 13.30 springer några kompisar ut ifrån Stockholms hotell- och restaurang skola, jag ska dit och dela deras glädje att skolan nu är över! Sen ska jag in till stan handla det sista till tårtan som jag behöver. Hinner jag ska David och jag ses en snabbis och sola lite. Sen ska jag och Julia hem till Madde och umgås lite innan vi ska på slut middagen för alla skolans treor. Det kommer bli en riktigt skön dag!

Jag har inte bestämmt mig än vad jag ska ha på mig. Det lutar åt svarta jeans, ett svart linne och mina svarta höga skor med det lilla guldspännet på. Jag är som tokig i dom där skorna! Använder dom så ofta jag kan!

Nej nu ska jag nog sätta mig på balkongen och äta lite frukost!

image25

Jag slänger med en liten bild ifrån mösspåtagningen på mig och Julia.
Lite salongsberusade kanske.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback