Hello Lovers

Movisen is back in business! Mycket har hänt sen sist jag skrev här. Livet leker.


* Tar studenten om två dagar.
* Jobbet är kirrat.
* Jag har världens underbaraste pojkvän.
* Sommaren är här.
* Och jag har alla mina underbara och fina vänner.

Killen som jag nämnde för ett par inlägg sedan, han den där David som var Elinas kompis. Han är numera min. På torsdag har vi vart tillsammans i 7 månader. Jag är helt galen i honom. Det är han som sätter glöd i mitt liv och det vill jag att hela världen ska veta!

Studenten tas om två dagar och nu börjar det bli pirrigt kan jag säga! Hoppas betygen blir någorlunda, man kan ju inte säga att jag ansträngt mig igenom dom här 3 skolåren. Kläderna är iallafall fixade och känslan när vi ska stå på flaket och sjunga "För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, fyfan vad vi är bra" är riktigt verklig nu. Jag längtar verkligen!

Jobbet är fixat, ska åka in till stan nästa vecka och skriva på papprena. Jag ska börja på Tössebageriet i slutet av Augusti, fast anställning. Det är en lättnad att veta att jag fått jobb men nervös är jag ändå. Under sommaren så kommer jag jobba på Grillska Huset i bageriet så då jag kommer tjäna lite extra cash.

Vi hörs lite närmare! :)


Kommentarer
Postat av: elina

de där lät ju bra han var ju elinas kompis hahha cp han e min kompis fortf. sen numera min hahahhaha inte david ludddde

2008-08-22 @ 10:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback