Touch it baby.

Sitter och chillar med mina nya högtalare på max! växlar mellan radion och lite egen musik. Just nu lyssnar jag på Writing on the wall - 2-4 Grooves. Jag blir lixom lugn av den här och samtidigt peppad! Är förresten mycket nöjd med mina nya högtalare, dom är så fina så och ljudet är kanon för ynka 600 kr. Jag var ju i stan idag som ni vet, hade tänkt att köpa en ny väska om jag hittade någon. Jag köpte en jätte snyg på Gina för några veckor sen. En brun med en liten "rävsvans" som hängde på sidan om den. Jätte snygg och bekväm, stor och billig. Men den gick juh så klart sönder efter bara 3 gångers användning. :/ Kasst, fick lämna tillbaks den. Så nu måste jag alltså hitta en ny väska, har du något tips på en ganska stor väska som man kan slänga över axeln bara? Som man typ kan ha till jobbet och så? Hittade den här på H&Ms hemsida. Modellen känns bra men samtidigt känns den lite enkel. Vad tycker ni?

Julia var sällskap i stan och hittade en brun väska ifrån Wera. Riktigt fin. Men på väskfronten för mig gick det dåligt. Hittade istället helt otippat ett par byxor ifrån G-Star. Dom sitter lite sådär halvlöst och har hängslen. Egentligen inga typiska Moa byxor men dom var jäkligt tuffa, sköna med! David vart helt lycklig ( Han kom in efter jobbet ), han älskar den stilen på tjejer. Lite mer sådär cool. Själv så är jag bara snygg, haha näe skämt och sido men det är kul att vidga sina klädvyer lite. :) Här kommer iallafall några bilder, hade inte klippt bort prislappen när jag tog bilderna för var lite osäker på om jag skulle ha dom eller ej men nu har jag bestämmt mig. Får se till att använda dom bara också! ;)

  

Vad tycker ni ska hängslena var på eller ska dom hänga? Jag tycker nog att båda är snyggt!

Sen köpte jag ett jätte sött silver armband på H&M. Lovely!
Nu ska jag nog ta ett bad i all ro och njuta av livet!
Puss!




Kommentarer
Postat av: maria

skit fin outfit!

Postat av: The City

Jag gillar båda :)

2008-08-30 @ 10:58:20
URL: http://thecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback