Toga, kräftor och så lite städning! ;)

Kräftfisket igår gick inge vidare. Vi fick kanske bara 25-35 stycken. Vi hade hoppats på runt 100. Jag som inte äter sörjer väl inte så värst men det hade juh vart kul att få upp lite fler. Men det är juh tur för kräftorna som slipper bli uppätna iallafall. :P

Dom är väldigt vackra iallafall när dom får sin klar röda färg!


Satt och kikade på lite gamla bilder tidigare och så hittade jag bilder ifrån Amandas student skiva. Dom hade White Toga Party och det temat var grymt kul! Det var nog den bästa skiva jag var på i år om man bortser ifrån min egen! ;) Nu ska jag sätta igång och städa mitt rum, sen ska jag iväg och sola med Mami sen kommer lilla David! <3

None



Some toga pics!

Har ni varit på någon kul skiva eller maskerad? Vad är favorit/dröm utklädnaden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback