Mumsan

Så nu är äntligen kvällen och David här. Jag har nyss ätit och hängt tvätt. Så nu är jag mätt och nöjd. :) David och jag har tänkt kika på The eye ikväll. Den ska tydligen vara galet läskig. Jag som hatar läskiga filmer. :P Men David har lovat att hålla handen heela natten! ;D



Huvudrollen har Jessica Alba och om filmen nu skulle vara dålig så kan man juh alltid glädja sig åt att det är hon som spelar!


Imorgon ska jag köpa nya högtalare till datorn. Ska bli riktigt skönt, David blir alltid skogstokig när han sitter vid min dator och mina högtalare hackar som jag vet inte vad! Jag har lärt mig att man slår till dom lite så funkar dom så fint igen! ;)
Men imorgon ska jag alltså köpa mig ett par nya. Min storebror hjälpte mig välja ett par. Jag är juh så jäkla kass på sånt där som har med apparater att göra. Men dom här såg fina ut och hade fått bra betyg. :) Creative Gigaworks T20 jag hoppas dom blir bra!




Nu ska vi titta på film! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback