Kräftor och shopping.

Vi försöker igen med den här bloggen! :) Sist jag försökte mig på den hade jag skrivit ett mega långt inlägg men så klart så försvinner allt när man ska lägga upp det. Jag tröttnar juh på sånt! :P hehe as irriterande! Men som sagt let's give it a try.!

Idag är det lördag och jag ska fiska kräftor! :D haha shit, gjorde det igår med Amanda och hennes familj. Det var super kul! Synd bara att man inte tycker om kräftor. Men jag får väl försöka lära mig äta det också. Jag är juh inte världens mest mat glada person. Jag älskar kakor! ;)

Både igår och idag så har jag tagit en sväng förbi Farsta centrum. Det har inhandlats ett par örhängen, ett armband, ett halsband, ett skärp och en tröja. Slänger kanske upp ett par bilder sen om jag hittar kamraladdaren.

Nu ska jag däremot gå och äta och denna gång är det fläskfile och klyftpotatis. Det kan jag lova er, det är något som jag älskar! MUMS!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback