Godmorgon

Vaknade för en stund sen av att David ringde och väckte mig. Jag hade legat och snosat i en halvtimme. Åh, jag älskar att sova! Det är så skönt, ligga och känna sig trygg under täcket. Mysigt! :) Det vart sent igår ingen av oss kunde sova. Låg bara och vred och vände på mig. David somnade såklart under filmens gång, men det är juh inge ovanligt för honom nu när han jobbar. Men jag tycker filmen var bra faktiskt, jo jag gillade den! Så den tycker jag ni kan se. Vi har tänkt att vi ska gå på bio och se Barnhemmet. Är det någon av er som sett den? Var den läskig? :P Jag tror iallafall att jag kommer svimma eller något. Jag tycker inte om läskiga filmer. Jag ska ta med mig en stor filt som jag kan gömma mig i!

Men nu ska jag faktiskt äta frukost. Jag är jätte hungrig! Vi hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback