För jag har tagit studenten!


Nu hittade jag denna! Shit jag fattar mig verkligen inte på allt det här med alla knappar. Jag som trode mitt fina inlägg försvann helt? Tydligen gjorde det inte det, jag slänger in det här inlägget iallafll så ni får se lite bilder ifrån studenten! Puss på er!




FYFAN, vad jag är bra!! Yeah! :)
 
Studenten var grym! Älska mera säger jag bara! Flaket var underbart!
Jag fick stipendium och jätte fina betyg!
Jag kommer sakna min älskade klass mega mycket!
Tack för att ni gjort dom här tre åren både lättare och roligare!

Här kommer lite pics får den omtalade dagen! :)

        
     







Kommentarer
Postat av: Angelica

sv jaa jag får den på onsdag så jag har inte testat den men den är mkt populär och så ! . den kostar egentligen 2999 kr men dom hade kampanjerbjudande så jag fick den för 1299 kr, plus minneskort 299, plus en väska så det slutade på ca 3000 ändå:D

Postat av:

hihihi så härliga bilder:D

2008-08-26 @ 02:47:43
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback