Lång natt

Elina skrev till mig i går vid 8 tiden igår och undrade om jag hade lust sova över hos henna och ha lite tjejmys. Tja varför inte tänkte jag. Elina ska alltid komma på sånt här stohej så sent. Men efter en del funderingar över klädval inför morgondagen så åkte jag iallafall iväg. Vi kollade på filmen som gick på tv, 50 first dates. Det var helt okej. Men fatta vad jobbigt att inte minnas något.
Elinas kompis David kom förbi lite senare. Så, så mycket tjejmys vart det inte. Han och jag satt uppe hela natten och pratade om, ja allt. Det är kul när man träffar någon som det bara rullar på när man snackar med.

Nu måste jag börja plugga, vi har förhör i naturvetenskap imorgon. Moahaha mitt favoritämne. Eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback