I 3 veckor

har legat hemma och varit mer eller mindre sjuk. Jag fick körtelfeber några dagar innan skolan började. Jag vart så ledsen! Jag som hade längtat efter skolan som fan! Men nu är dom där tre veckorna mer eller mindre över. Jag är inte helt frisk men kan äntligen övergå till skolan igen. Jag har läkarintyg så jag har halvtids sjukskriven september ut. Det känns skönt, för jag blir juh så trött fortfarande utav ingenting.
 
Men i fredags var jag iallafall i stan och fikade på Cafe Madeleine med Camilla. Så skönt att få komma ut. Vi satt där och pratade om allt möljligt. Som vanligt kom vi in på er killar. Ni gör oss så förvirrade! Men ack så härliga ni kan vara!

image17
                                                          Camilla, dig kan man juh bara inte ha tråkigt med!            


På lördagen vart det ännu en dag i stan med min Camilla. Vi shoppade loss, iallafall jag. Som sagt det var juh ett tag sen sist! Gud så mycket snygga höst kappor det finns ute nu! HM har mycket snyggt, mycket kragar, man blir ju galen! Har dock redan köpt min höst jacka, för någon månad sen. Det är en svart "ull jacka" ifrån Zara. A-formad och skit snygg! Men i lördags köpte jag iallafall ett par svarta pumps, en väska, tre klänningar, ett par örhängen, en ring, en stickad tröja och ett linne. Mycket möjligt att det kommer upp lite bilder senare.

Nu ska jag ta mig ett bad och sen gå och lägga mig. Ser fram emot imorgon!

Kommentarer
Postat av: william

haha tackar blev rätt nöjd själv :p men det saknas ju en del saker men men det kommer .. =) så vem e du då?

Postat av: william

ja men lägg upp bilde rpå ditt rum så få jag se hur det blir :D.. ja du jag är william och är bosatt i umeå durå ?
=)

2007-09-18 @ 10:43:50
URL: http://sirwilliam.blogg.se
Postat av: william

haha så du säger det :p jag ska fota mer sedan av rummet när säng gavel kommer och tv bänken =).. men kom igen få se nu kanske kan ge dig någe förslag ? =)..
haha nja i umeå är det inte så häst kallt vi hadde sol och skönt i dag =).. nej va kul att bo i sthlm :D eller ?

2007-09-18 @ 18:16:48
URL: http://sirwilliam.blogg.se
Postat av: william

i dag har jag vart på pspec matte sedan var jag sedan var jag på stan ochåt med en polare sedan i väg på praktiken sedan hem äta och vidare till öterviningen sedan sova som nu :D

2007-09-19 @ 23:20:40
URL: http://sirwilliam.blogg.se
Postat av: william

i dag har jag vart på pspec matte sedan var jag sedan var jag på stan ochåt med en polare sedan i väg på praktiken sedan hem äta och vidare till öterviningen sedan sova som nu :D

2007-09-19 @ 23:21:19
URL: http://sirwilliam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback