Länge sen nu.

Födelsedagen var grym och mina tjejor är toppen! :)

image3
Såhär vart födelsedags tårtan för 18 - åringen :)

I helgen fyllde mormor 90 år så var där och firade! :) Det var jätte kul att träffa galna släkten :) Jag fick hjälpa min morbror den gammla servetör veteranen att servera och det gick så bra. Så vart jag erbjuden ännu ett jobb. Hjälpa till på fester och servera :) Så kul! :)
Och självklart stod jag för efterrätten! :) Bakade tårtor hela fredags kvällen. Mormor vart jätte nöjd! :)

image2 

image4
Mormor älskar juh djur så jag gjorde en tårta med lite kaniner ;)


image5
Och sen ett porträtt av henne :p Ganska likt men mormor har inte riktigt så stora läppar :P hehe.

Och sen nu i onsdags började jag praoa på Winerkonditoriet på Bilioteksgatan. Jag trivs så grymt jävla bra där! Det är sjukt kul! Jag får stå och göra tårtor och bakelser hela dagarna. Jag lär mig jätte mycket. Skulle absolut inte ha något emot att börja jobba där! Det vore verkligen grymt häfftigt! Ska vara där i två veckor till så mer information kommer ;)

Sen så vill jag bara att alla ska veta att jag saknar min lilla pojke Blaz hur mycket som helst! Jag vet inte hur länge sen det var vi såg nu.. Men vi får iallafall ses om två veckor :) Jag längtar, längtar och längtar jätte mycket! :) Min lilla älskling! :) <3


Kommentarer
Postat av: william

hahah as sköna =)

Postat av: Moa

Tack! :D

2007-06-01 @ 20:51:58
Postat av: Ylva

Vad duktig du är tjejen :D Kul verkar det vara oxå ;);)
HUr mår du nuförtiden??
Kramar Ylva (Annikas syrra du vet..)

2007-09-11 @ 14:41:46
URL: http://ylva87.blogg.se
Postat av: Moa

Tack ylva!
Ja det är verkligen skit kul! :D
Jo jag mår faktiskt hyffsat bra! :) Hur är det själv?

2007-09-16 @ 23:40:03
URL: http://moasfavoriter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback